dimanche 15 juillet 2018

July Free Page by Torsa


Hi Friends,

Today I am here to present my recent project created for Cuts2luv blog !!  I have created a very warm and sunny layout !!

Bonjour les amis,

Je suis ici pour vous présenter mon dernier projet fait pour Cuts2luv aujourd'hui! J'ai créé une page aux teintes chaudes et ensoleillées. 



I have used 7 Dots studio's Paint Chips collection for my layout !! Applied some texture with paper texture paste then played with lots of Lindy's sprays !!
Then added some background stamping and layered with  laces ,trims , clay laces and beautiful 2 Crafty Chipboards !!

Lastly added my favorite Cuts2Luv badges !!
Below are few close-ups :-

J'ai utilisé de 7 dots Studio la collection Paint Chips pour cette page. J'ai appliqué de la texture avec de la pâte de papier et j'ai ajouté des sprays Lindy's. 
J'ai ensuite étampé sur mon fond et superposé de la dentelle, des bordures, des moulages et de beaux chipboards 2Crafty.

J'ai gardé mes préférés pour la fin, les badges Cuts2luv! 
Voici quelques gros plans: 






I have used following products of Cuts2luv for my project !!

3 buttons 1 "Camera english



3 badges 1 "You are beautiful



That's all for today !! See you soon !!
Hugs !!

C'est tout pour aujourd'hui, on se voit bientôt!
Bises! 









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!