mardi 9 mai 2017

Mother... Layout by Mary

Hello everyone!
Welcome to my first post as a guest designer in Cuts2luv team!

I'm a mixed media scrapper and I love flairs! I love usign them on my projects and when Caroline Elliam aksed me to be a guest designer I couldn't refuse!

Bonjour tout le monde! 

Bienvenue sur mon tout premier post en tant que Dt invitée dans l'équipe de Cuts2luv

Je suis une scrappeuse mixed media et j'adore les badges! J'aime les utiliser sur mes projets donc quand Caroline Elliam m'a demandé de prendre part à l'équipe je ne pouvais refuser!

So, let me show you my layout... 


And some close ups...






I used a flair from the kit ''Free as Air''



and one from the ''Butterfly Watercolor 2 Valerie''



You can find them at the shop:


Thank you for your time!
Merci de votre temps!




2 commentaires:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!