jeudi 23 novembre 2017

Merry Christmas !!

Hi Friends,

Today I am here to present my very first Christmas Layout I have created for Cut2luv !! Hope you would love it !!

Bonjour mes amis,

Aujourd'hui je suis ici pour vous présenter ma première page de Noël faite pour Cuts2luv! J'espère que vous allez aimer! 
      I have used Lindy's spray mist and various Christmas Flowers and embellishments !! and surely my favorite Cuts2luv badges !!
 Below are few close-ups :-

J'ai utilisé des sprays de Lindy's ainsi que des embellissements et des fleurs variés de Noël et bien entendu mes badges préférés Cuts2luv! 
Voici quelques gros plans : 



I have used following Cutsluv badges :

3 badges Antlers reverse metal 1 "


                                        3 buttons 1 "Falalala

That's all for today !! Happy Holiday !! See you soon :) 

C'est tout pour aujourd'hui! Joyeuses fêtes et à bientôt! 



1 commentaire:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!