mercredi 16 août 2017

August Moodboard by Mary

Hello my friends!

It's Mary here with you today and I have a new layout to share with you, made for our August's Moodboard.

Bonjour mes amis! 

C'est Mary ici avec vous aujourd'hui et j'ai une nouvelle création à vous montrer, faite pour notre tableau d'Août. 




 The moodboard this month is so dreamy!!! I just loved it!!!

Le moodboard ce mois-ci est tellement à tomber!!! J'adore!!!




I was inspired by the beautiful color palette and I used the tones of purple and pink. I've used the chevron pattern on the papers that I layered my photo and on a flair. I've added two photos on my layout and I have also used two flairs with stars.

J'ai été inspirée par la magnifique palette de couleurs, j'ai utilisé des tons de rose et de mauve. J'ai aussi utilisé le motif chevron pour mettre de l'épaisseur sous ma photo. J'ai ajouté 2 photos sur ma page et j'ai utilisé des badges avec des étoiles.


Here are some close ups of my layout...











Flairs used on this layout:  

Badge 1" Ligné lilas

  

Badge 1" Étoiles grises

  


If you love Cuts2luv flairs don't forget to join us in the challenge! You still have time!


Thank you for your time my friends!

Si vous aimez les badges Cuts2luv n'oubliez pas de rejoindre le défi, vous avez encore du temps! 

Merci pour votre temps mes amis!

4 commentaires:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!