mardi 22 mai 2018

Enjoy Spring by Torsa


Hi Friends,

Today I am here to present second project of this month I have created for Cuts2luv !! I have created a soft spring layout with beautiful Spring badges !!

Bonjour les amis,

Je suis ici pour vous présenter mon second projet du mois que j'ai fait pour Cuts2luv! J'ai créé une page printanière douce avec les beaux badges du printemps! 





I have created the background on water color paper using Lindy's sprays !! 
I have used following Lindy's sprays  :

J'ai fait mon fond sur un papier aquarelle avec les sprays Lindy's suivants: 

  Pineapple Paradise Flat Spray,

Bonjour Butter Flat Spray,
Sea Mint Green Shimmer Spray,
Alpine Ice Rose Shimmer Spray

I have also added few clay pieces and cheese cloth for some extra interest !!  and butterflies and word stickers from Les créations Edith Cloutier !! 
Below are few close ups:-

J'ai aussi ajouté quelques moulages et du cotton à fromage pour ajouter de l'attrait ainsi que des papillons et des mots autocollants de Edith Cloutier! 
Voici quelques gros plans: 





 I have used following badges

3 buttons 1 "butterflies


Now 3 buttons 1 "


That's all for now !! See you soon :) 

C'est tout pour maintenant, à bientôt!





1 commentaire:

  1. Gorgeous, the yellow background shouts out happiness. I love how you have incorporated the different flower embellishments from paper to cloth. The picture tells the story.

    RépondreSupprimer

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!